Dieta kopenhaska

Artykuł pochodzi z Książki Zbigniewa Młynarskiego „Jedz dobrze i nie tyj”

DZIEŃ 1 i 8

Śniadanie: 1 kubek kawy, 1 kostka cukru
Obiad: 2 jajka na twardo, gotowany szpinak 100g, 1 pomidor
Kolacja:1 duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną 150g

DZIEŃ 2 i 9

Śniadanie:1 kubek kawy,1 kostka cukru
Obiad:1 duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną 150g
Kolacja:1 plaster szynki, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 3 i 10

Śniadanie:1 kubek kawy,1 kostka cukru, 1 grzanka z razowego pieczywa
Obiad: gotowany szpinak,1 świeży owoc, 1 pomidor
Kolacja:1 plaster szynki, 2 gotowane jajka, sałata z olejem i cytryną 150g

DZIEŃ 4 i 11

Śniadanie:1 kubek kawy,1 kostka cukru
Obiad: tarta marchewka 150g, jajko na twardo, twarożek naturalny 100g
Kolacja: sałatka owocowa 100g, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 5 i 12

Śniadanie: duża tarta marchew z cytryną
Obiad: duża chuda ryba
Kolacja:1 befsztyk, sałata i brokuły 200g

DZIEŃ 6 i 13

Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru
Obiad: kurczak gotowany 150g, sałata z olejem i cytryną 150g
Kolacja: 2 jajka na twardo, duża marchewka

DZIEŃ 7

Śniadanie: 1 kubek herbaty bez cukru
Obiad: kawałek chudego grilowanego mięsa 150g
Kolacja: NIC

Zaszufladkowano do kategorii Artykuły | Dodaj komentarz

Najważniejsze zasady zdrowiego odżywiania w czasie ciąży … i nie tylko.

  1. Nie zapominając o osobistych upodobaniach, staraj się stopniowo przestawiać odżywianie w zdrowym kierunku Aby poczuć różnicę, konieczne jest konsekwentne utrzymanie nowych przyzwyczajeń przez pewien czas. Najlepiej zacząć od ciepłych śniadań.
  2. Na śniadanie doskonale nadają się ciepłe dania z płatków, kaszy jaglanej, zupy, potrawy z warzyw, ze zboża z dodatkiem warzyw, jajek czy orzechów, warzyw z dodatkiem strączkowych oraz śrutowanego zboża z kompotem. Doświadczenie uczy, że jedzenie ciepłych śniadań przez cztery czy pięć dni w tygodniu już po kilku tygodniach przynosi wyraźnie odczuwalną poprawę samopoczucia i witalności. Czytaj dalej
Zaszufladkowano do kategorii Artykuły | Dodaj komentarz

Mikstura oczyszczająca według Józefa Słoneckiego

Mikstura oczyszczająca nie jest lekiem, bowiem sama żadnych chorób nie leczy, natomiast po pierwsze zapobiega im, a po drugie – stwarza systemowi odpornościowemu warunki, by już istniejące choroby mógł usunąć samodzielnie. Jak to jest możliwe? Otóż, jak wiadomo, przyczyną wszystkich chorób są toksyny, przede wszystkim te wnikające do organizmu z przewodu pokarmowego przez nieszczelności jelit – nadżerki czyli niewidoczne gołym okiem, widoczne tylko pod mikroskopem w badaniu histopatologicznym mikrourazy nabłonka jelitowego. I to jest główne zadanie Mikstury oczyszczającej – systematyczne likwidowanie nadżerek. Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Artykuły | Możliwość komentowania Mikstura oczyszczająca według Józefa Słoneckiego została wyłączona

Dieta dla himalaistów

Podstawa: zapewnienie wysoko energetycznego pokarmu wraz z kompleksem odpowiednich przeciwutleniaczy i katalizatorów w warunkach dużego przeciążenia organizmu-termicznego i wysiłkiem fizycznym o charakterze wytrzymałościowym.
Warunek – mala waga produktów, postacie skoncentrowane. Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Artykuły | Możliwość komentowania Dieta dla himalaistów została wyłączona

Zdrowy tryb życia w pigułce

1.Warunki zachowania zdrowia ( profilaktyka zdrowotna i prewencja chorób):

a. stan naszej świadomości
b. oddychanie
c. odporność na stres
d. zdrowy, systematyczny ruch (wystarczy codzienne 5-15 minut)
e. oczyszczanie skóry, jelit, krwi, limfy (mikstura oczyszczająca, zioła oczyszczające)
f. przestrzeganie zegara biologicznego
g. dieta Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Artykuły | Możliwość komentowania Zdrowy tryb życia w pigułce została wyłączona